четвъртък, 13 юни 2013 г.

Lumene 24 New World с отпечатъци

Hello, dear :-)

Тази седмица започнах с нетипичен за моите нокти цвят - пепел от рози, с който всъщност доста добре се възприех :-) Lumene 24 New World

Lumene 24 New World

Цвета има и един съвсем лееееек шимър, който всъщност не се забелязва на нокти реално. Иначе за самия лак мога да споделя само хубаво. Това ми е първия лак на марката, който слагам и в интерес на истината бях доста резервирана, но останах доволна като цяло. Четката е от широките и лака се нанася супер лесно с нея, а и консистенцията е приятна. И с един пласт си беше добре, но аз си сложих два. Изсъхна доста бързо.

Този път декорацията е печати, но такива печати които всеки може да си направи без шаблон, без тампон, без стъргалки и всички други щуротии, необходими за маникюр с печат :-) Какво трябва тогава ли?... Някой с желание да се поизцапа и да си даде отпечатъците :-) Аз ще запазя в тайна на кого са моите :-) Ето го и крайния резултат, запечатан със Seche Vite Top Coat


Вдъхновението ми дойде от уникалната fiutesa /redhead/  

И така три дни и преминах на ментово зелена вълна :-)

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар