четвъртък, 5 декември 2013 г.

Color Club Disco Dress


Как сте, сладурчета?!


И сняг заваля, и голям студ скова, а мен явно ме обърна на лятна вълна :-) 
Защо ли?! Ами цвета към който посегнах е пак свежо летен - Color Club Disco Dress

Color Club Disco Dress

Color Club Disco Dress

Color Club Disco Dress

И този път за Color Club ще кажа само позитиви - и за четка, и за консистенция, и за съхнене, и за покривност /два пласта/ :-) От към блясък е можело да поработят още малко, защото има леко пластмасов завършек, но пък затова е измислен топ лака. След Seche Vite Top Coat Color Club Disco Dress грейна в цялата си прелест.

Съвсем случайно се случи и така, че го разходих и на дискотека, в унисон с името му :-) където си изкарах повече от добре, но това е друга тема :-)

Декорацията бях запланувала да бъде в пъти по прецизна, но уви, сребристия ми лак с тънката четка не може да прави фини линии, защото при няколкото ми несполучливи опити за тънка линия, резултата бе накъсана такава. Но и така крайния резултат бе доволно добър.


Така си изкарах с него четири дни непокътнат, при никакво пазене! 

А следващия маникюр - пак син, но този път тъмно, стилно син :-)

Усмихнете се! :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар