четвъртък, 23 октомври 2014 г.

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

Здравейте, мили мои,

аз ще продължа и в този пост на синя вълна :-) но този път с лак на BOURJOIS ...

Още, когато я внесоха в България серията 10 day anti choc no chips, незнайно защо по български, не внесоха цялата цветова гама. А аз пък точно от тези, които ги нямаше тук  си бях харесала лак ... Кой ли?! Ами най-дънковия цвят лак, който съм срещала измежду марките въобще, който ми стана всъщност и изключително любим - номер 18

За да притежавам това "бижу", съм изцяло благодарна на една мила приятелка, която чрез свои връзки ме сдоби с него от Гърция тогава :-) Та ... благодаря ти, Юленце (hug)

А ето го в снимки въпросния красавец :-)

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

BOURJOIS 10 day anti choc no chips 18

Всичко си му е супер на това лакче - консистенция, покривност /един по-плътен или два по-тънки слоя са достатъчни/, съхнене, блясък ... само малко странно ми бе нанасянето с такава форма четка - широка и скосена, но като цяло не ми е било трудно да направя овала с нея ... а просто странно :-) На снимките по-горе, които споделих, този дънков красавец е без топ лак.

За най-подходяща декорация върху този лак, се спрях на маргаритки :-) За целта използвах бялата боичка за печати на KONAD и шаблон за печати на Bundle Monster BM 16


И ето го и крайния резултат, запечатан със Seche Vite Top Coat.



А Вие имате ли си любим дънков цвят лак? Кой? :-)

Още днес ще Ви споделя мнение и снимки за един магнитен лак, който слагах преди време, но за който така и не успях да се организирам да попиша, а много исках ... кой е той, след малко :-)

Bye Bye :-)


Няма коментари:

Публикуване на коментар