събота, 13 октомври 2012 г.

Essence Colourbration

               Как сте, красавици?

       Днес ще Ви покажа един лимитиран лак на Essence от серията Crazy Good Times, номерът му е 03, а името както вече стана ясно Colourbration. Тъй като нямах шанса да се добера до него преди да се е е изчерпал, една добра душа ми даде да се лакирам с него - благодаря, Ивче и за тази красота. Не само, че е лимитиран, но е и У-Н-И-К-А-Л-Е-Н лак, тъй като на друга марка такова бижу не съм засичала досега. А ето го и него на 2 пласта

Essence Crazy Good Times 03 Colourbration

          Както се вижда и от снимката цвета си е зелен със средно едри скейл частици - красота! Четката на самия лак ми беше удобна, съхне бързо, но тъй като вечерта не си сложих топ, че на сутринта си правих чак декорацията, та видях че се бе опитал да става на балончета - нищо впечатляващо за мен, тъй като Seche Vite Top Coat ги елиминира както винаги :-) Блясъкът на самия лак идва по-скоро от скейл частици, трябва му топ лак за да блесне изцяло.
        На безименните пръсти лака е мое производство :-) Лакирала съм с него преди време майка ми и много ми хареса как се бе получило

frankenpolish

           А аз на безименните си нарисувах папагали, че от доста време се каних да си сътворя такива животинки :-)

            
          За кратко му се радвах на този лак, тъй като се задържа на ноктите ми едва ден и се срина тотално. Въпреки това, ако има начин да се сдобия с него от някъде бих го приютила с удоволствие - УНИКАЛЕН Е!

          А тия дни ще Ви покажа още един лимитиран и изчерпан лак, който също искам адски много и е на Ивчето, а няма от къде да се сдобия и с него - сигурна съм, че и Вие ще го пожелаете!

          До скоро, приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар