сряда, 24 октомври 2012 г.

CREATIVE Nail Design Inspire & BM 324

                   Как сте приятели?

        Този път ще започна малко по-различно. В здравния календар за месец октомври има много международни дни за насочване вниманието на световната общественост към определен вид заболяване. Един от тези дни е  19 октомври – международен ден за борба с рака на гърдатаПо традиция, в цял свят се възприема октомври като месец, в който не само се информираме как да се предпазим за причините и откриването на рака на гърдата, за превенцията и лечението му, но и как да помогнем на пострадалите да се справят с проблемите и да се преборят със заболяването. Както предполагам всички знаем, в подкрепа на каузата на този ден се слага розова панделка


      Аз избрах в подкрепа на каузата и тази година да бъда с розов лак. Най-подходящ като цвят от колекцията ми ми се видя CREATIVE Nail Design Inspire. С него се сдобих преди около 2-3 седмици и не бе нов, а ползван на половина. Това не е дало значение толкова, колкото незнанието или нежеланието на предната собственичка да си поддържа лаковете /включително този от няколкото, които взех от нея/, в резултат на което консистенцията му бе ужасно гъста. След като я нормализирах чрез разредителя за лак на Starnails, покри от 2 пласта, което си е нормална покривност за тази марка лакове. 

CREATIVE Nail Design Inspire

      Както се вижда и от снимката - има кожен завършек. Четката - удобна за мен. Съхнене - сравнително бавно. 
      Този нежен розов цвят, бе разкрасен с брокатен лак, камъчета SWAROWSKI, бяла мини боичка на KONAD и BM 324 чрез трансферната техника за получаване на огледалното изображение чрез Starnails top coat

BM 324

       След Seche Vite Top Coat CREATIVE Nail Design Inspire грейна и ме радва цели 4 дни :-)

CREATIVE Nail Design Inspire & BM 324

        Както споменах по-горе, миналата година също на този ден бях с тематичен маникюр в подкрепа на каузата. Той бе с лак за нокти S-he 302 quick dry /от старата серия на марката/ и декорация, правена на ръка

She 302 quick dry


      Това, върху което съм снимала маникюра с декорацията от миналата година, всъщност е калъф за телефон от каталог на AVON и целта на покупката ми бе тези пари да отидат за това, за което казват че са - да постъпят в дарителския фонд на Кампанията "От любов към живота".  Тази година покупката ми бе OPI Pink of hearts 2012
         Не можаха да дойдат преди деня и да се спретна с тях, но пък за сметка на това ще им се радвам и вероятно догодина на деня ще съм :-)

        А вие отбелязахте ли по някакъв начин международния ден? Закупихте ли нещо и какво?

          Желая Ви здраве и любов!
          
          До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар