сряда, 8 май 2013 г.

OPI Who The Shrek Are You?

Привет, сладурки :-)

Малко се поизгубих, но това е защото по доста време ми трае OPI на ноктите :-) Както стана ясно и от заглавието, днес е ред да ви представя OPI Who The Shrek Are You? Имам го от доста дълго време, но така си и стоеше, по не знам какви причини непробван :-) Супер свеж :-) Има доста негови ревюта и в интернет пространството, но още едно няма да му е излишно :-)

OPI Who The Shrek Are You?

За този лак мога да споделя само хубаво :-) Супер консистенция. Супер четка. Бързо съхнене. Страхотен блясък и без топ лак. Покри на 3 пласта.

Както може би сте забелязали, изборът ми на лак и на декорация почти винаги са подтигнати от нещо - снимка, празник, име на лак и .т.н.. И този маникюр не прави изключение и декорацията бе тематичка, а именно 


И този път за топ лак сложих Seche Vite Top Coat


Трайност ... на седмия ден го свалих в това състояние :-) Като се има предвид, че на голям тормоз ги бях подложила. Доволна съм за пореден път от OPI.



2 коментара:

  1. Ооо, якоо! Обожавам Шрек :) Аз онзи ден си взех един такъв ярко зелен лак на Есънс, но е далеч по бледичък от този :)

    ОтговорИзтриване