събота, 12 октомври 2013 г.

Perfect Sand s52 & Golden Rose Jolly Lewels 121

Как сте, кукли? :-)

Пак е време за пясъчен маникюр ... този път класика ... червено. Бях забравила колко любим цвят ми е. :-)

Тъй като в предишна публикация Ви показах два от четирите типа завършек на пясъчните лакове на Perfect, този път ще Ви представя третия :-) ... в шишето перла - на нокти ПРЕЛЕСТ!

На първите две снимки Perfect Sand s52 все още e неизсъхнал и сниман със светкавица и не му се вижда цялата красота, но след тази фотосесия, която му спретнах на следващия ден, тъй като адски много ми хареса, мисля че и Вие ще добиете престава защо ми стана любимия пясък :-)

Perfect Sand s52

Perfect Sand s52

За консистенция, нанасяне, четка и този път мога да кажа само положителни отзиви. Покривност - 2 пласта са му предостатъчни. Чакане между двата пласта не се изисква абсолютно никакво, тъй като съхне адски бързо. Аз дори си легнах веднага след като се лакирах и на сутринта лака беше перфектен. 

Леко го разкрасих с Golden Rose Jolly Jewels 121 и според мен се получи един изключително стилен маникюр, който всеки от Вас може да си позволи и направи, тъй като и двата лака ги има на БГ пазара свободно и са на символични цени. 































 А на Вас допада ли Ви? :-)

Трайноста и този път я няма никаква, но ефекта е уникален, лесно се поправя и му прощавам :-)

До скоро, когато ще Ви споделя поредния си маникюр в подкрепа на една кауза.

Поздрави!

4 коментара: