вторник, 11 ноември 2014 г.

Joko Wild Heart

Привет, красавици!

Днес ще споделя мнение за една марка лакове, за която досега не съм писала, но от която като цяло съм с много приятно впечатление, а именно - Joko cosmetics. В интерес на истината, реших да си взема техен лак за проба от чисто любопитство ... просто защото експериментатора в мен така ми прошепна :-) 

И така от немалкото предлагани техни цветове, реших че трябва да се спра на червено, тъй като това ми е може би любимия цвят за лак, а и не само, независимо от сезона :-) Разглеждах  палитрата по каталог и се чудих кой ли да е късметлията и ... в крайна сметка си избрах лака като че ли по името :-) ... Wild heart :-)

Joko Wild Heart

Joko Wild Heart

От Joko Wild Heart като цяло съм много доволна!

Консистенцията е доста плътна и покрива от 1 пласт.
Четката е широка и в началото ми беше малко трудно описването на красив овал, тъй като повечето ми лакове са си с нормална до тънка четки, но и с тази се свиква на втората ръка вече :-)
Съхне доволно бързо!
И без топ лак си има блясък - вижда се от снимките по-горе!

За декорация съм използвала отново показваното вече изображение от шаблон за печати на Bundle Monster BM-H14 , но този път щампата е правена с розова мини боичка KONAD :-)  


А ето го и крайния резултат след Seche Vite Top Coat.




В непокътнато състояние на моите нокти издържа 3-4 дни.

А вие лак на марката опитвали ли сте? Какви са вашите отзиви?

До скоро, че още доста има непоказвани от това лято :-)

3 коментара: