сряда, 23 април 2014 г.

OPI Don't Touch My Tutu!

Привет, красавици!


Може би се досетихте, че дойде ред из немалко пропуснатите маникюри, да Ви споделя с какво посрещнах аз 2014 година - Годината на синия дървен кон. :-)

Конят символизира динамика, енергия, непредвидимост, стремеж към власт и преобразуване, голям творчески потенциал, интелигентност. Отличава се също с независима природа, но той е и мъдър, умен, учи се бързо. Това определя годината да е успешна за работливите, смелите и находчиви хора. Астролозите казват, че ще е благоприятна за хората с висок интелект и за тези, чието въображение е продуктивно и позитивно. Дано е така за всички Ни!

Цветовете, актуални за Годината на синия дървен кон са синьо, изумрудено зелено, зелено с нюанси на кафяво и сиво. Вгледайте се в листата и кората на дърветата и ще откриете цялото богатство на подходящата палитра.

Та да се върнем на маникюра, лакът с който ми започна годината бе OPI Don't Touch My Tutu! 

OPI Don't Touch My Tutu! 

OPI Don't Touch My Tutu! 

OPI Don't Touch My Tutu! 

OPI Don't Touch My Tutu! 

OPI Don't Touch My Tutu! 

За ногогодишната декорация се спрях на синьо конче, разбира се, с блясък в очите Swarowski и звезден прах в краката. :-)

 Шаблона, от който е кончето за новогодишния ми маникюр, ми го предостави за проба една много добра приятелка, творяща невероятни красоти, за което съм й адски благодарна. Синия лак за щампата e CND Midnight Sapphire, който в най-скоро време ще Ви покажа също, тъй като и той бе сред слаганите през този период, в който нямах възможността да пиша в блога си. :-)




И не след дълго, на фона на тоооолкова много непробвани лакове, ми се приноси пак OPI Don't Touch My Tutu! За второто ползване реших, че ще разкрася с него и крачетата - божествен!

Бялата боичка за печатите е на КОНАД, а шаблона e от HOLIDAY сета на Bundle Monster BM-H14






А това е новогодишния маникюр на леля ми със същия лак и ваденки.

И при трите лакирания с OPI Don't Touch My Tutu!, завърших със Seche Vite Top Coat.

Ако имаше писано правило всяка жена да има само по 1 лак - това щеше да е моя лак - ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН! Ще се запитате вероятно "Какво пък толкова?", набързо се сещам няколко причини:

  • може да изглежда адски луксозно за празник /както в моя случай на първото ми слагане на Нова година в комбинация с броката/ и достатъчно стилно и елегантно, в комбинация с бяла декорация. Самостоятелно нанесен, също изглежда зашеметяващо. Ще е перфектен и за сватбен маникюр и за какво ли не?
  • за педикюр също ми е вече най-любим - прави крачетата по-нежни, изчистени, красиви.
  • това за мен е перфектното бяло - пастелен, а в същото време нито варовито, нито мръсно бял.
  • тъй като, за да покрие добре му трябва 3 слоя, смятам, че ще е перфектен и за сандвич, така че следващия път като ми се приноси пак той, вероятно ще го опитам и в такава комбинация.
  • и не на последно място - характеристиките му - четка, консистенция, съхнене, бляскък - ПЕРФЕКТНИ!
И един въпрос - как го намирате Вие? Смятате ли, че има ден или повод, в който не би бил перфектния избор?

Като си направя една равносметка до сега - май наистина както му тръгне година на човек, така е и през нея. Като цяло най-често съм със синьо, а лака, независимо от това, че вече съм го слагала, а пак ми се посяга към него е именно OPI Don't Touch My Tutu! :-)

Ако трябва да бъдем максимално точни, китайската Нова година настъпи в 05,39 ч. на 31 януари китайско време. Това означава, че в България новата година започна на 30 януари в 23,39 ч. А с какво бях на ноктите си аз тогава - в някой следващ пост :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар