петък, 2 ноември 2012 г.

Ciate Ghetto Fabulous & Zoya Ali

Пак доста време ме нямаше, но ето ме на линия и ще Ви споделя всичко пропуснато :-)

Лятото си замина, но мен сега ми се доноси Zoya Ali

Zoya Ali & Ciate Ghetto Fabulous

Както почти всички неони, и този няма улавяне за снимка. В никакъв случай не е така блед и безличен, не е и обикновен неонов розов като в шишето. На нокти оживява този цвят. На мен по принцип розовия цвят не ми е сред фаворитите, но този определено ми стана любимец. Още нещо, което ми направи впечатление - покривен неон, още от първия слой беше сравнително добре, но му сложих 2. Съхне много бързо, както и другите лакове на марката. Блясък - може и още :-) 
          Другия красавец е Ciate Ghetto Fabulous 

Ciate Ghetto Fabulous & Zoya Ali

Супер четка, супер консистенция, супер блясък, покрива на 2 пласта, съхне много бързо, шишето адски стилно, както се вижда, но ноктите ми не понасят тази марка и още на първия ден се скапва - всеки ден съм преправяла по 2-3 пръста, за да се порадвам на тази среднощна градинка, която си заформих и за маникюр, и за педикюр. За Великден си го бях сложила за акцент на безиментите  Ciate Ghetto Fabulous - и тогава на първия ден поддаде :-(

Nails Inc. The hurlingham & Ciate Ghetto Fabulous

Червения лак, който бях сложила тогава е Nails Inc. The hurlingham 

                                                                                    Nails Inc. The hurlingham

На два пласта покри, но ми е направила впечатление консистенцията му - нанася се много на дебело, което на мен лично не ми допада и ако не е нещо уникално като цвят, втори лак на марката не бих взела. За по-тънки нокти вероятно ще е идеално решение предполагам. Съхне за секунди. Трайност ... съм забравила - когато го сложа скоро ще дам мнение.
Великденската декорация направих с черната боичка за печати на Старнейлз, шаблон KONAD S3 и надписа на ръка

           KONAD S3

Малко информация и за сегашната декорация, която си спретнах с Ciate Ghetto Fabulous - черната боичка за печати на Старнейлз и шаблон на Bundle Monster BM 314 като за огледалните изображения използвах трансферната техника и отново Starnails top coat

BM 314

Крайния резултат ми взе сърцето и ума  :-)

Ciate Ghetto Fabulous & Zoya Ali

Ciate Ghetto Fabulous & Zoya Ali

Ciate Ghetto Fabulous & Zoya Ali

Както вече споменах, преправях Ciate Ghetto  Fabulous докато не поддаде и Zoya Ali - на четвъртия ден. Съвсем прилична трайност :-) На педикюра обаче още му се радвам :-)
Е една снимка на дневна светлина, за да се види една маааалка част от красотата на този на пръв поглед безличен в шишето лак Zoya Ali


Много красив - не е розов, не е оранжев, не е червен ... някаква неонова смесица от тези цветове - ЗАСЛУЖАВА СИ и ми е вече любимец!

            До след малко :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар