четвъртък, 13 декември 2012 г.

Estee Lauder Metallic Sage

Здравейте, приятели :-)

Днес ще Ви покажа един наистина уникален цвят, типичен за сезона, а именно Estee Lauder Metallic Sage - перфектния за моите очи khaki цвят с меден микрошимър

Estee Lauder Metallic Sage

Консистенция - перфектна за нанасяне, покривност - на 2 нормални слоя, четка - много удобна, шишенцето също ми направи впечатление, че е супер стабилно независимо къде ще бъде :-) /тъй като аз се лакирах на леглото на нощната лампа :-)/, съхне много бързо и има хубав блясък - на снимка е е без топ лак.

След дълго чудене как да го доразкрася, не че и сам по себе си не е красив - напротив ... стана ми любимец, се спрях на шаблон на Bundle Monster BM 12

BM 12

А ето го и крайния резултат с любимия Seche Vite Top Coat

Estee Lauder Metallic Sage BM 12

Адски много ми хареса като цяло маникюра, но на третия ден подаде - не можах да му се нарадвам. :-)

За сметка на това си спретнах посред зима един неонов розов сандвич, който много ми разведрява работните дни, но за него ще пиша малко по-късно :-)

Бъдете щастливи! 
:-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар