четвъртък, 6 декември 2012 г.

FM Deep Scarlet & SWAROWSKI Topaz


Ето ме отново, приятели :-)

Отдавна не бях слагала червено, а всъщност бих казала, че това е любимия ми цвят за маникюр, като че ли :-) Както стана вече ясно - не след дълго чакане, дойде ред на FM Deep Scarlet да бъде пробван. Бих казала, че името си му съответства перфектно. Защо ли - ето го на два тънки слоя...

FM Deep Scarlet

Уникално красив цвят, покривен, консистенцията му е много добра, съхне бързо, по четката е можело да се поработи още малко ;-)
И тъй като вече дойде и декември, като че ли и мен взе да ме завладяава коледната емоция и реших да се доразкрася със сух червен глитър и Swarowski Topaz - златисти камъчета

FM Deep Scarlet & Swarowski Topaz

FM Deep Scarlet & Swarowski Topaz

FM Deep Scarlet & Swarowski Topaz

На живо се получи действително една коледна приказка, но фотоапарата ми не можа да покаже каква красота всъщност се получи :-/
За да ми се получи идеално гладък маникюр и да не го "изпие" глитъра, сложих първо 1 слой Essence gel look topcoat и за да изсъхне бързо 1 слой Seche Vite Top Coat.

За съжаление тази прелест ме предаде по-рано, от преди да съм й се нарадвала - на 3 ден. В интерес на истината доста зор видя и не се учудвам на по-малката трайност спрямо предишния  лак на марката FM Fresh Mint 

До скоро! :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар