вторник, 25 декември 2012 г.

OPI Metallic 4 Life & OPI Crown Me Already!

Очаквате ли бляскав маникюр :-)

Както обещах, днес ще Ви представя и втори маникюр, а именно маникюра, с който бях на служебния коледен банкет :-)

OPI Metallic 4 Life & OPI Crown Me Already!

Какво да споделя ново за OPI ... нищо всъщност - перфектна четка, супер бързо съхнене, уникален ефект и без топ, та по тази причина така и го оставих, за да му се любувам. Пълна покривност на OPI Metallic 4 Life - 2 пласта, OPI Crowm Me Alredy - 3 пласта.

Много красив, много бързо се разваля  и много трудно се сваля като почти всеки глитър лак, но въпреки това си засужава да притежавате тези бижута :-) 
Трайността ли ... изцяло непокътнат без топ лак няма ден :-)

Иначе преди време бях слагала OPI Crown Me Already! като акцент на безименните + Seche Vite Top Coat ... тогава устиска до свалянето на маникюра непокътнат - 4 дни минимум ми е останало в главата :-)
CND Blueberry Whip, LM 42 & OPI Crown me already!

А ето ги и другите лакове за нокти, които бях съчетала с това бижу OPI Crown Me Already! 

CND Blueberry Whip 2 пласта

CND Blueberry Whip & LM 42

Както казах и по-горе - тези два брокатни лака на OPI са си БИЖУТА - с каквото и да се съчетаят, маникюра добива  луксозен вид - УНИКАЛНИ!

До скоро, приятели :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар