неделя, 31 март 2013 г.

Vidanails 37 & Classics Metallic 08

Здравейтее :-)

Днес ще Ви покажа лак на марка, която не бях слагала досега - Vidanails, но пък от който останах много приятно изненадана. Номера му е 37

Vidanails 37

Покри си перфектно на 2 пласта. 
Съхне доволно бързо. 
Консистенцията - много удобна за нанасяне. 
Блясък - страхотен и без топ лак. 
Две неща обаче ми направиха изключително приятно впечатление спрямо други слагани лакове
Първо - почти не мирише на лак или на нещо силно, натрапчиво... дори аз лично не го усещах, а и се лакирах по време, когато вкъщи имаше будни още 3 човека и никой не измрънка, тоест ... не само на мен не ми е миришел :-) . 
Второ - четката


плоска и с форма на метла. В първия момент се чудих как ще се оклепам с такава четка, но като почнах ... такова чисто лакиране, че дори и отстрани до сгънките не бях правила отдавна, много съм доволна.

Декорацията този е правена с шаблон за печати на Bundle Monster BM 210


А лака за декорацията е Classics Metallic 08

Classics Metallic 08

Като цяло това, което се получи изглеждаше много по-ефектно, но колкото и опити да правих, това са най-сполучливите снимки, които станаха.




За топ лак и този път използвах Seche Vite Top Coat
Снимките са правени на естествена светлина, без светкавица и без слънце, тъй като такова не се появи.

Трайност в непокътнато състояние от никъде - 3 пълни дни ... съвсем доволно :-)

До скоро!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар