петък, 1 март 2013 г.

LCN Business Grey

Как е настроението, красавици?

Аз както обещах, така и направих - този път ще ви покажа сив маникюр :-) Лака е LCN Business Grey - точно такова сиво, каквото ми се носеше :-)

LCN Business Grey

За пръв път ползвам лак на марката, но съм изключително приятно изненадана. В първия момент консистенцията ми се стори много рядка, но пък си покри от 2 слоя и това, което ми направи силно впечатление е, че цвета сам се изравнява и добива стъклен блясък. По-удобна четка отдавна не бях ползвала - нищо особено на вид, но ми беше перфектна. Съхне доволно бързо.

За декорация също ми се носеше нещо семпло и в крайна сметка се спрях на шаблон за печати на Bundle Monster BM 15 и Golden Rose Nail Rt 107


Маникюра и този път завърших със Seche Vite Top Coat



Една снимка на дневна светлина, но без слънце, тъй като такова не се появи


Трайност - 3 дни непокътнат от никъде :-)

До скоро!

4 коментара:

  1. Страхотен блог си имаш:)Искаш ли да следим взаимно блоговете си(ако,разбира се,на теб ти допадне моя):)
    Също искам да те поканя да участваш в доста вълнуващия ми GIVEAWAY на този линк:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
    Побързай,крайният срок е до 3.03.2013:)
    Благодаря ти
    Веси

    ОтговорИзтриване