сряда, 19 септември 2012 г.

AVON Vintage blue & Perfect holographic nail polish

                   Здравейте приятели,

         най-сетне намерих време за любимото си местенце. Както Ви обещах в предния си пост, днес ще ви покажа още една синя приказка. Приказка е ДА - защото както в приказките всичко е много красиво и няма сбъдване наяве. Така и този холограмен лак на Перфект е бил находка, която за съжаление е спряна от производство преди повече от 6-7 години и изчерпана навсякъде към момента.
         Та ... имало едно време по българските ширини един силен, хубав, траен холограмен лак на Перфект, който покривал на 2 пласта 


          Както всички силни холограмни лакове и този си иска специална Aqua base, за да се нанася лесно. На всяка друга основа за лак се нанася малко по-трудно, но не е невъзможно :-) Ако при лакиране със силен холограм нямате специална база, по-лесно за Вас ще бъде да  се лакирате без никаква база под него. 
         Покривност на това бижу - 2 пласта. Четката на лакчето е като всяка друга четка на Перфект - на мен си ми е удобна. Съхне за секунди, а ефекта е WOW!!! А ето го и доказателството



         Това, което ми направи впечатление е, че дори и след топ лак, холограмния ефект за моите очи не беше притъпен, както се случва с другите ми налични СИЛНИ холограми.
        Още нещо, което ми направи впечатление при употребата на този лак е, че такова утаяване само за ден на лак не бях виждала :-)


           Не, че има някакво значение всъщност това :-) Както всеки лак, и този след като се разклати между длани преди употреба си е напълно нормален за употреба.
             Опитах се да го снимам и на сянка, но незнайно защо фотоапарата ми този път реши, че ясна снимка няма да направи. След няколко неуспешни опита, все пак това е най-ясната, която стана - от нея всъщност се разбира това, което искам да покажа, а то че както и другите холограми, на сянка холограмния ефект липсва.

        
         Да кажа сега малко и за другото лакче, което всъщност също не се намира вече в каталозите на AVON, а именно Vintage blue

              
            Както и други лакове на марката, четката ми е много удобна и овала става много лесно, покрива на 2 пласта, съхне достатъчно бързо и има хубав блясък - вижда се от снимката.
         Както вече и видяхте, и този път лаковете не останаха без декорация. По повод тръгването на малкия на детска градина реших да съм с тематичен маникюр и използвах шаблона на Bundle Monster BM 311 за направата на надписите, боичката е черна боичка за печати на Starnails. А ето го и маникюра с любимия Seche Vite Top Coat.


           Ще Ви покажа и още една идея за декорация на маникюр с AVON Vintage blue, която си бях правила, когато моето момченце направи една годинка. Crackle ефекта е на Flormar G02

          Всъщност за сегашния маникюр с надписите получих не едно запитване - това с вестник ли е правено :-) Вярно е, че много наподобява на такъв тип, но при стандартния вестникарски маникюр надписите върху самия нокът излизат огледални - ето един мой от преди

           Как се прави ли? Ами в следния ред:
* лакирате ноктите с желания цвят и ги оставяте до напълното изсъхване на лака
* изрязвате желания надпис от пресен вестник, тъй като мастилото е от скоро и се отбелязва добре надписа /аз съм използвала седмичната програма, тъй като в нея надписите са най-ситни/
* наливате в малка чашка алкохол /в моя случай беше силна ракия/ и топите първия пръст за около 10 секунди, вадите пръста и притискате СИЛНО изрязката от вестника върху нокътя за около 10-15 секунди. Вариант е да топите листчето вместо нокътя в алкохола, но аз не съм опитвала така, а и мисля че по този начин листчето по-лесно би могло да се скъса.
* слагате топ лак
         За всеки пръст се изрязва отделно листче и се топи пръста в алкохола непосредствено преди притискането му.
         Върти ми се в главата начин за вестникарски маникюр с НЕогладен текст върху нокътя, но това ще го опиша, когато го опитам в някой следващ пост.
           Не ме питайте за цвета на този лак - купих го за OPI, а се оказа че е от ментетата - не че има значение за мен, тъй като си е нормален лака, а и цвета ми хареса. Единствения недостатък е острата миризма, типична за китайските лакчета.

      А сега да се върна към маникюра, с който започнах :-) и да споделя отзив относно трайността на моите нокти - 6 дни при много тормоз. След като видях силата на холограма се молех да издъжи поне 2 дни, тъй като знам, че силните холограми ми държат по ден, но тоя ме изненада ИЗКЛЮЧИТЕЛНО приятно. И тъй като знам, че ще има голяма част от мацките, опитвали силни холограми, които няма да ми повярват, реших този път да снимам маникюра във вида, в който го свалих


         И както казва Бъгс Бъни - това беше всичко приятели :-)
         
        Всъщност аз нямаше да мога да ви разкажа тази приказка, ако притежателката на това бижу не ми го беше дала, тъй като не е мой. Затова искам да изкажа специални благодарности към Екатерина Новакова за преотстъпения за проба, отдавна изчерпания холограм лак на Перфект. 

         Тъй като първия учебен ден на учениците бе малко след тръгването на малкия на детска градина, направих още един първоучебен маникюр, за който ще споделя в следващия си пост, както и идейка за маникюр, направена не от специален шаблон, а от монета :-)

          До скоро!

          Дали ще бъде живота Ви приказка - зависи само от Вас ... направете го :-)

2 коментара: