неделя, 30 септември 2012 г.

FM Fresh Mint & Zoya Apple


                        Здравейте, приятели!

           Отдавна не си бях правила френски маникюр и предната седмица реших, че е време да си заформя. Не бе стандартен френски с бяла линия, но все пак е френски и ми бе идеално по вкуса. За основа ползвах FM Fresh Mint


              Това е първия лак на марката, който сложих, иначе съм се сдобила с общо три  техни за момента.

FM Blue Lagoon
FM Fresh Mint
FM Deep Scarlet

         FM Fresh Mint е много свеж ментов цвят /на снимката е реален/, покриващ на 2 слоя. Консистенцията на лака е перфектна. Четката ми идва малко малка, но си е нормална за лак, предназначен за непрофесионална употреба. Съхне нормално бързо, блясък - вижда се от снимката.
           За линията на френския ползвах Zoya Apple - изключително приятен лак, както досега опитваните от мен на марката - много удобна четка, перфектна косистенция на лака, покривност от 1 по-плътен или два по-тънки слоя лак, съхне много бързо и ефекта е УАУ - множество светлозелени и златисти скейл частици. Влюбена съм в този тип лакове!


         За декорацията съм използвала черен лак за рисуване с тънка четка, Zoya Apple и камъчета Swarowski. Топ лака е Seche Vite Top Coat. И една снимка на двете ръце


          Тази красота издържа на моите нокти 4 дни и се предаде на палеца едно малко ръбче - съвсем доволно :-) 

           До скоро приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар