сряда, 2 януари 2013 г.

Orly Au Champagne & Zoya Chloe

За много години, приятели! Желая Ви от сърце ЗДРАВЕ и късмет :-)

В днешната публикация всъщност ще Ви споделя с какво бях за Коледните празници и след това и ще Ви загатна с какво съм в момента и с какво посрещнах 2013 година. :-) 
Както стана ясно и от заглавието на днешната публикация, Коледата я посрещнах със "заснежени" нокти, а именно Orly Au Champagne с ефект Zoya Chloe на пръстите без декорация. В интерес на истината, ако предварително не бях запланувала този краен резултат, който постигнах, щях да оставя Orly Au Champagne дори без топ ... защо ли - ето защо

Orly Au Champagne

С ръка на сърцето мога да кажа, че наистина както се споделя в интернет пространството - това е УНИКАЛЕН лак - не само заради ефекта на вид, но и на допир ... страхотно нежен, фин ... Четките на Orly на мен са ми много удобни, покри перфектно на два нормални пласта, не съм имала проблеми с нанасянето, както се споделя в някои блогове, но може да се дължи и на това, че за основа използвах Orly Bonder, изсъхна бързо.
А ето и една снимка на Zoya Chloe върху Orly Au Champagne

Orly Au Champagne & Zoya Chloe

Изключително нежен скейл в розови, коралови и зелени цветове.

За декорацията използвах акрилни боички и чрез плоска четка с техниката One Stroke заформих цветя - съвсем нетипично за Коледа, нали :-) Знам че е така, но това ми се носеше :-) За топ лак и този път използвах Seche Vite Top Coat

Orly Au Champagne & Zoya Chloe

По принцип Orly лаковете ми държат 4-5 дни, но Orly Au Champagne поддаде едва на седмия ден и то след много "терор" от моя страна :-) Тъй като, както споменах по-горе имах основата Orly Bonder и в комбинация с други марки лакове не бе дала никак добра трайност, я бях изоставила за известно време. Та сега, реших да опитам с нея, тъй като и лака е на същата марка и ... о, чудо :-) чувствително по-голяма трайност. Дали това е така, ще мога да споделя със сигурност, когато опитам поне още едно лакче на марката с Orly Bonder  - засега правя само предположения. Може пък и самия Orly Au Champagne да е по-дълготраен при мен :-) спрямо други лакове Orly ... не знам, но ще разбера  и споделя :-)

А какво ще Ви покажа съвсем скоро ... новогодишния ми маникюр :-) Бях чела из интернет пространството, че трябва да посрещнем 2013 с нещо черно, златно, змийско или зелено ... е аз сложих от всичко по малко, а повече информация и снимки ... съвсем скоро.

Бъдете щастливи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар