неделя, 24 февруари 2013 г.

OK

Привет :-)

преди известно време, от магазинче от типа "Всичко по 1лв" си купих няколко лака на марката OK, цветовете на които при други марки не бях срещала и в които се влюбих. Днес ще ви покажа един от тях - най-красивата тъмно лилава перла. Номер не мога да дам, защото така го взех, но ако ви плени цвета, така както мен, ако го видите на живо, ще го познаете :-) 

OK

OK

Не става на черти и има страхотна дълбочина самия цвят. Четката ми беше много удобна. Консистенцията - леко гъста, но я разредих малко и стана перфектна за моите очаквания. Можеше да мине и с един по-плътен слой, но аз сложих два нормални. Изсъхна бързо. Блясъка - на ниво, вижда се от снимките :-) Това, което всеки знае - миризмата на китайските лакове е по-специфична и малко по-силна от на професионалните марки на пазара, но мен лично това не ме дразни и не ми пречи, та затова и си купувам техни лакове, цветовете на които не мога да намеря при наложени на пазара такива :-)

Върху тази лилава прелест си нарисувах с One Stroke техниката цветя, които запечатах със Seche Vite Top Coat



Една снимка на дневна светлина, без слънце, тъй като такова не се появи :-)


Трайност ... на втория ден се отчупиха на 2 нокътя по едно съвсеем малко ръбче. Не успах да му се нарадвам :-) Следващия маникюр ще е в сиво - цвят, който не съм слагала не помня от кога :-)

До скороооо (-:

1 коментар: