сряда, 13 юни 2012 г.

AVON Blue Escape


Здравейте, приятели,

отново съм тук, за да Ви покажа този път една синя прелест, а именно AVON Blue Escape .
У-Н-И-К-А-Л-Е-Н лак е това. На друга фирма такъв цвят досега не съм срещала.    



На снимката не му се вижда цялата красота и изглежда като синя перла просто, но в действителност си има седефен завършек и дълбочина на цвета, не мога да го опиша с думи. Четката му ми е перфектна, покри на 2 пласта, блясък има задоволителен, с топ направо грейва, съхне като всички други ейвънци добре. 

Една снимка на дневна светлина без светкавица 



Два пръста с макро режим на слънце без светкавица



Декорациите за акцент постигнах с апликатор за сенки за очи, с който  по метода с гъбата с тъмно син перлен и сребърен лак успях да прошаря. Минах след това със Speedey dry top coat, който размазва адски много /в случая използвах за ефект, за да се постигне плавната преливка/ и накрая дооформих с черен и бял лак с тънка четка.

маникюр


педикюр


заедно 


За перфектния завършек използвах Seche Vite top coat . Адски много си харесах цялостното изпълнение и се бях настроила, че така ще изкарам до рождения ден на съпруга ми, тъй като той е влюбен във всичко синьо, но уви – предаде ме този ейвънец рано рано. Трайност в перфектно състояние на моите нокти бих казала 3-4 дни, имам предвид че на третия се белна едното ръбче на показалеца, а на четвъртия и на още един пръст. На петия ме предаде на много места и го свалих. Е, крачетата остават в синьо. 

А на ръцете кой ще е следващия, ще разбере до дни, само ще спомена, че е нещо в оранжевата гама, много актуално за лято 2012.

Надявам се, че с този маникюр съм успяла да Ви пренеса поне мисловно за секунда до някой морски бряг и да съм внесла настроение в душата Ви. 

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар