понеделник, 4 юни 2012 г.

AVON Coral Reef



Здравейте, приятели,

напоследък не ми остава никакво време, та затова се и губя и не публикувам. Със закъснение днес ще ви покажа един страхотен цвят, типичен корал каквото му е и името. Този път успях да уловя реалния цвят, тук си е без топ лак 

AVON Coral reef


На снимката е на 3 пласта. Мислех, че на 2 пласта ще покрие, защото е доста пигментиран като цвят, но уви, след втория слой на места имаше леко прозиращо, което мен ме дразни и сложих трети слой. След третия доби перфектен вид, заслужават си и трите слоя. Мисля, че ако се лакирам втори път с него ще са му достатъчни и два, но това ще разбера някой друг път. Четката е удобна за мен, съхне сравнително бързо, има сравнително добър блясък и самостоятелно, нищо нетипично за AVON.

Като почитател на декорации не пропуснах и този път да си ошаря ноктите. Всичко направено допълнително е рисувано с лакове с тънки четки, а за топ съм използвала 

Seche Vite top coat.



Относно трайността – на четвъртия ден в края се откърши едно ръбче от палеца, затова бих казала на моите нокти трайност 4-5 дни, което си е съвсем задоволително за цената си. С две думи – заслужава си!

Този маникюр си го сътворих в чест на майка ми, тъй като тя имаше рожден ден на 31 май. Тя е луда по всеки маникюр в червената гама, и този също я впечатли, а Вас?

Хубав ден на всички  (-:

2 коментара: