петък, 22 юни 2012 г.

Bell 403

                   Как сте днес, приятели?

       Днес ще ви покажа един прекрасен розов лак, който ми е подарък от много ценен за мен приятел, а именно Bell 403. Цвета на тази снимка е излязъл идея по-силен. Най-близък до реалния цвят е всъщност на снимката с декорацията.


за равномерен цвят съм сложила 3 пласта, може би ако бях по-внимателна щеше да е добре и на два. И на 1, и на 2 изглежда адски пигментиран, а като си погледнех ръката и виждах по-бледи участъци, които изчезнаха едва след третия слой, а не е като да не чакам между пластовете. Съхне си без проблем, както и други лакове, които съм слагала на марката, блясък - като след топ. 
         И тъй като реших пак да мъча четките и боичките, реших да сложа Rimmel Matte Finish, за да не ми се пързаля четката много при декорирането /че и без това нещо все ми е виновно да не ми се получи това, което искам/. И този път Rimmel Matte Finish ме разочарова, както и предните пъти - първия пръст го матира перфектно и всички други стават като пластмасови, а не матови, не знам защо става с този топ така при мен - опитвала съм и направо да вземам без да разклащам, и след всеки пръст да разклащам, е не! Един пръст матиран и до там. :-/ Ето го и него Rimmel Matte Finish върху Bell 403 


         Без декорация и този път не останах, както и предполагате :-) Този път тя е комбинация между печат и декорация с техниката One Stroke. Шаблона, който използвах е KONAD m71


           Освен него за направата на този маникюр използвах още KONAD мини боичка за печати, изолирбанд за оформяне на наклона на дантелата и акрилни боички с плоска четка за ръба й. А ето и крайния резултат с любимия Seche Vite Top Coat , както споменах по-горе с най-реалния цвят за Bell 403 


        Да завърша и днешния си пост, както обикновено с мнение относно трайността - в перфектно състояние на моите нокти изкара 3 дни, съвсем доволно за цената си. Добре са го създали производителите Bell - нито да го е яд човек, че е нетраен лака, нито да е твърде траен, за да Ни писне или да Ни е жал да го изтрием. Заслужава си, ако не Ви спират трите слоя.

            А кой е другия лак, който ще Ви покажа, ще разберете съвсем скоро - УНИКАЛНА КРАСОТА!

     Хубав ден на всички и много цветни придобивки Ви желая!

До скоро!





Няма коментари:

Публикуване на коментар