неделя, 17 юни 2012 г.

AVON Orange Creamsicle


Добро утро, драги съмишленици,

и днес като в предния си пост ще Ви покажа един лак от лятната колекция 2012 година на AVON. Този път избрах това да е актуалния за този сезон пъпешов цвят. Казвам актуален, защото на не една марка това лято в колекциите им присъства точно пъпешов цвят, като например KIKO Melon, Zoya Arizona, Models Own Beach Party, China Glaze Orange You Hot, Julep Hayden, а вероятно има и такива, които изпускам. Аз също съм на мнение, че това е типично летен цвят, който носи много настроение.

AVON Orange Creamsicle 


Нанасянето ми напомни за друг лак на марката, който слагах наскоро - AVON Coral reef, а защо ли – консистенцията му е подобна, 3 пласта си иска, за да покрие перфектно равномерно, съхненето и блясъка не са нищо нетипично за AVON доволно.
В интерес на истината типичния пъпешов цвят аз си го представях общо казано идея по-блед и реших да попитам Google. От пъпеш до пъпеш разлика ГОЛЯМА, но плода от тази снимка показва точно цвета и на AVON Orange Creamsicle, та затова реших да я споделя с Вас за по-добра представа.



Без декорация и този лак не остана при мен :-) За топ използвах и този път любимия Seche Vite Top Coat .



Като всеки лак, който нося и този оставих, докато не даде сигнал за сваляне. AVON Orange Creamsicle изкара в перфектно състояние на моите нокти 4 дни – съвсем нормално за лак на марката. За цената си, ако не Ви притесняват трите слоя си е перфектен.

С това завършвам днешния си пост и се надявам, ако на някой му се е дояло пъпеш да не ми се сърди, а просто да излезе в това разкошно време и да открие желаната оранжева сладост.

До скоро, приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар