вторник, 26 юни 2012 г.

NFU 65

                Здравейте, приятели!

   Както Ви и обещах преди дни, днес ще Ви покажа една синя М-А-Г-И-Я. След дълго чудене от толкова много красиви лакчета кое да сложа, дойде ред на NFU 65 - невероятна красота, както и другите холограмни лакове на марката. Зачудих се след като го сложих и ме омагьоса "Защо толкова време е стоял непробван?!". На тази снимка е на 2 пласта и красотата му се вижда достатъчно добре. 

    За основа този път си сложиш специалната NFU Aqua Base

никакъв проблем не съм имала при нанасянето на лака върху нея, за разлика от преди, когато слагах друг холограм на марката върху неспециална база. 
    На 1 пласт лака изглеждаше добре, но аз си му сложих 2 - ГРЕЕ като слънце тази прелест. Специалното за тези, които не знаят при този тип лакове /хологлограми/ е, че красотата им се вижда най-добре на пряка слънчева светлина. На изкуствено осветление също е красив, но на сянка си е като обикновен син лак, какъвто се вижда и в шишето. Това е най-силния син холограм, който съм виждала, силен имам предвид това, че прави най-голяма дъга на слънце.
     Тъй като исках да постигна ефект "натрошено огледало", този път реших върху този красавец да сложа печат от шаблон на Bundle Monster bm208


   Боичката, която използвах и този път е Starnails боичка за печати - повече от доволна съм от нея. За топ, както обикновено - любимия Seche Vite Top Coat 


    Ефекта, който очаквах - постигнах! Редно е да завърша публикацията си с мнение относно трайността, но в интерес на истината не знам какво да напиша - още на първия ден се белна леко единия показалец /нищо фрапантно/, на втория ден се белна другия показалец /пак нищо фрапантно/, на третия ден се случи същото и с други 3 пръста. Нищо видимо в общи линии, но аз си го виждах и не мога да кажа брой дни, в които тази прелест се задържа непокътната на моите нокти.

    А на Вас харесва ли Ви така, както и на мен?

   До скоро, приятели!

   

3 коментара:

  1. Любимец ми е, знаеш! :) А относно трайността- нормална като за холограмен лак :) Не може хем да е перфектен холограм, хем и да е траен на нокти- такъв май още не са измислили хаха

    ОтговорИзтриване
  2. Трябва да му се подлага определено. Иначе ефекта е УАУ!

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване