сряда, 30 януари 2013 г.

Catrice Bruno Brownani & AVON Golden Dream

Eто ме отново :-)

Отдавна ми се слагаше нещо изчистено и за последния си маникюр посегнах към Catrice Bruno Brownani - цвят на разтопен шоколад ммм...



Catrice Bruno Brownani

Супер консистенция.
Покривен и от един слой, но аз си сложих два.
Съхне бързо и има хубав блясък и без топ лак.
За новата четка бих казала, че в първия момент ми беше малко трудно да направя хубав овал с нея, но с втората ръка дори ми стана супер лесно в сравнение с много други лакове, които съм слагала.


Освен златистите вълни, за завършек в златно използвах AVON Golden Dream - още един мой любимец на марката AVON :-)
За топ лак този път използвах CND Speedey Dry - за него бих казала, че съхне със скоростта на Seche Vite, супер на тънко се нанася и придава стъклен блясък до свалянето на лака. Единствената забележка, която имам към него е, че размазва декорациите, но в случая нямах и затова се спрях на него. :-)


Една снимка на слънце, без светкавица като си мислех, че фотото ми ще успее да улови цялата прелест на AVON Golden Dream, но в сравнение с това което бе на живо, това което се вижда от снимката е нищо


И една, която е леко разфокусирана, но с малко по ясно изразен ефекта


Още една снимка - този път на дневна светлина, без светкавица, на сянка


И на слънце, и на сянка, и на лампа ... все красота :-) Имах нужда от нещо такова :-) 


И едно уточнение за AVON Golden Dream - не е ситен брокат, а фин скейл, който се сваля супер лесно в сравнение с други ефекти. За съжаление и тази красота издържа ден непокътната и започна, макар и леко да се разваля тук таме по ръбчетата.  Е, идеален повод да се пременя :-) А с какво ... нещо свежо, дантелено ... 

До скоро и бъдете щастливи!



Няма коментари:

Публикуване на коментар