сряда, 30 януари 2013 г.

AVON Green With Envy & China Glaze Atlantis

Привет, красавици :-)

Време е да покажа следващата красота, която си сътворих на ноктите последно :-) Отдавна се сдобих с China Glaze Atlantis, но някакси до сега никога не ми е идвал толкова мерак да го сложа на нокти, а само си му се любувах в шишенцето :-) Е, преди няколко дни се случи и това - измежду много непробвани лакчета ми се прииска адски много да съм точно с него вече :-) Тъй като знам, че повечето лакове на марката ми държат адски малко - ден два ... му подложих AVON Green With Envy, който съм си слагала и преди и този път не снимах, но пък за това ще Ви покажа старата снимка :-)

AVON Green With Envy

За него мога да кажа, че е лак на една от любимите ми марки AVON, че има страхотна плоска четка и консистенция с която овала става супер лесно, покрива перфектно на 2 слоя, съхне достатъчно бързо и ми е един от любимите цветове :-)
И тъй като както споменах по-горе, лаковете на China Glaze на моите нокти не се задържат никак, реших с този да не експериментирам и да го слагам сам, тъй като адски много ми се носеше и бях сигурна че за ден нямаше да ми писне :-) Та ... ето го и China Glaze Atlantis върху AVON Green With Envy без топ лак

AVON Green With Envy & China Glaze Atlantis

За да блесне с цялата си красота обаче му трябва топ лак. И този път заложих на Seche Vite Top Coat. Цветенцата са си рисувани с лакове с тънки четки :-)


Една снимка на дневна светлина, но за съжаление без слънчице тъй като такова не се появи 


И една последна снимка на тази прелест за моите очи  :-)


При предходно слагане на AVON Green With Envy си бях нарисувала цветна градинка :-)


Въпреки, че подложих лак на AVON, China Glaze Atlantis издържа едва ден и имаше нужда от преправяне, за да му се порадвам още някой ден. По принцип под лак на China Glaze съм подлагала Flormar и трайността си беше като на Flormar, но с тази комбинация сега трайността си е като на China Glaze на моите нокти :-/

До скоро, приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар