понеделник, 21 януари 2013 г.

MAC Ocean Dip


Здравейте, приятели,
както може би всички знаете, 2013 година по китайския хороскоп е Година на черната водна змия :-) На годината на Змията съответстват цветове като черно, синьо и зелено. В този ред на мисли, аз за новогодишен маникюр, избрах океанското потапяне на МАС, акцентирано с какво ... черна змия, разбира се :-) Реално Годината на Змията ще започне на 10 февруари 2013г. и ще приключи на 31 януари 2013г., но като цяло 2013 година се приема за Година на черната водна змия, та по тази причина така я и посрещнах. За 10 февруари ще съм с нещо друго змийско ;-) 
Та ... ето го и MAC Ocean Dip на 2 нормални слоя

MAC Ocean Dip

Перфектна консистенция, лесно нанасяне, много удобна четка, съхне бързо, има силен блясък  - на снимката е без топ лак. Страхотен тюркоазен цвят, който на моята кожа по-скоро зеленее, отколкото да синее. 
А ето го и на ноктите на собственичката му MAC Ocean Dip  /Ивче, благодаря ти за отстъпеното право, страхотен е!/

MAC Ocean Dip

Всъщност така като гледам снимките, бих казала че цвета на нейните нокти е реалния и за това как стои на моя тен. Моята снимка е със светкавица и е излязъл идея по-син. 

За декорация използвах сухи брокати - тюркоаз и черен, шаблон за печати Konad m28 с черната боичка за печати от Starnails и акцент за очи на змиите Swarowski Crystals, които да блещукат наред с брокатите в новогодишната нощ :-)


За топ лак и този път използвах Seche Vite Top Coat - откакто съм го открила, на по-добър не съм попадала :-) 
Огледалните изображения постигнах чрез трансферната техника

MAC Ocean Dip

Крайния резултат ми бе точно на сърце и не ми омръзна, докато не стана време за сваляне - първата забележка се появи на петия ден.

До след малко, когато ще Ви споделя и пълна информация за втория ми CND Shellac маникюр :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар