сряда, 23 януари 2013 г.

Orly Lemonade

Привет, приятели,

в унисон с топлото време насред януари и мен ми се приноси нещо свежо и в крайна сметка посегнах към Orly Lemonade - вече ми е един от любимите лакове и на мен. Защо ли ... :-) изключително приятно жълто - нито много бледо, нито натрапчиво ... перфектно :-)

Orly Lemonade

Нанася се много лесно, четката е супер удобна, два пласта са му напълно достатъчни, съхне бързо и има хубав блясък - на снимката е без топ.

И този път не останах без декорация. Маникюра си разкрасих с шаблон за печати KONAD m70 и черна боичка за печати от Старнейлз

Запечатах със Seche Vite Top Coat и този път :-)


Както обещах при предното слагане на лак на марката Orly и този път за основа сложих Orly Bonder, за да разбера дали чувствително по-голямата трайност е била резултат именно от нея. Ами не :-( този път забележките започнаха да се появяват едва на втория ден, което е двойно по-малко и спрямо лак на марката, когато съм си слагала с друга основа. Явно с Orly Bonder моите нокти не се спогаждат и Orly Au Champagne e било просто изключение.

Бъдете щастливи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар