понеделник, 18 февруари 2013 г.

Eveline 655

Привет! :-)

За светивалентински маникюр реших, че е най-подходящо да се спра на червено и посегнах към Eveline 655 - за пръв път ползвам лак на марката и съм много приятно изненадана :-) 

Eveline 655

Покри на два пласта, но аз му сложих 3, тъй като на някои снимки леко прозираше. Изключително лесна за нанасяне консистенция. Четката ми бе удобна и овала стана лесно. Изсъхна много бързо и без топ лак има хубав блясък - на снимките без декорацията си е без топ лак.

Eveline 655

Влюбих се в самия цвят - за мен това е най-хубавия нюанс на червеното - нито прекалено дръзко, нито прекалено тъмно ... идеално :-)

Поради липсата на време, за декорация използвах ваденки, акцентирани със Swarowski Crystal . Топ лака отново е Seche Vite Top Coat. Това, с което ми направи впечатление още този цвят е, че на различна светлина е различно червено. На слънце и със светкавица е 



На лампа без светкавица е


На дневна светлина, без светкавица и без слънце е


От всичко съм доволна като качества на този лак, без едно ... трайността. Още на първия ден имаше белнати връхчета 


+ леко чукнато на палеца. Реших, че аз съм го направила нещо като съм го ударила някъде и го поправих, защото ми хареса като цяло маникюра много, но ... на втория ден по същия начин се отчупи едно парченце и от показалеца и така в крайна сметка мнение за трайността в дни ... не мога да дам :-) Отдавам го на факта, че този път поради, както споменах, липсата на време не си сложих основа за лак, но дали е само това причината, ще разбера при някое следващо слагане на този прекрасен червен цвят Eveline 655. Като + за него мога да кажа също, че и без основа не боядисва ноктите ;-)

До скоро, приятели, когато ще ви покажа другите два лака от лимитираното изкушение Zoya Gilty Pleasures Collection 2012

Бъдете щастиливи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар