понеделник, 11 февруари 2013 г.

Flormar Spring and Summer 2012 438

Здравейте, кукли :-)

Аз продължих  на синя вълна и се спретнах с Flormar от миналогодишната колекция Spring and Summer, а номерчето е 438. Това е втория лак, който ползвам от тази серия конкретно и мога да кажа, че са много свежи и наситени цветове :-) Наскоро показвах от същата серия Flormar Spring and Summer 448 

 Flormar Spring and Summer 2012 438

Това, което ми направи впечатление е, че въпреки че не само че са от една марка, но и от една серия - консистенциите им са различни - докато 448 беше идея по-гъст, този си е с нормална за нанасяне консистенция. В четките също има разлика - с тази ми беше доста трудно да се лакирам така, че да ми хареса и накрая голямо чистене падна, а с предната всичко си беше перфектно. Иначе и този, както и 448 си покри на 2 слоя, изсъхна бързо и има хубав блясък и без топ лак дори.

Телесния лак на четирите пръста е AVON Vanilla Shake

И още една снимка с декорацията по-отблизо

  
И както обичайно, ще завърша отново с отзив за трайността на моите нокти - на шестия ден поддаде, но аз промених формата, така че и това даде значение :-) Общо взето не само тази серия, а марката Flormar си  е с едни от наааай-дълготрайните лакове на моите нокти :-)

До скоро, когато ще Ви покажа най-хубавата черна перла, а и как посрещнах Годината на черната водна змия - 10 февруари :-)

Бъдете щастливи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар