четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Zoya Purity & Zoya Gilty

Здравейте, красавици :-)

Съвсем наскоро Ви показах Zoya Raven който е част от Zoya Gilty Pleasures Collection 2012 . Е, днес е време за другите два лака :-)

Zoya Gilty Pleasures Collection 2012

Както и други лакове на марката и Zoya Purity покри на 2 пласта. Консистенцията - добра. Четката - удобна. Изсъхна бързо и има хубав блясък и без топ лак.

Zoya Purity

И Zoya Gilty на 1 пласт


Декорацията е правена с бялата специална боичка на KONAD и шаблон за печати KONAD m57


Този път използвах Seche Vite Top Coat само на ноктите, на които има декорация, тъй като само той не ми размазва никак това което съм правила, а на останалите сложих CND Speedey Dry Top Coat - конкурент по бързина на съхнене на Seche Vite Top Coat :-)





Две снимки на слънце без светкавица



Трайност :-) - на ноктите, на които бях сложила CND Speedey Dry Top Caot още на втория ден взе да им се напуква леко покритието и на третия ден резултата бе следния


В първия момент си помислих, че просто от ефекта е и по-ниската трайност, но пък ноктите, на които бях сложила Seche Vite Top Coat си останаха непокътнати от никъде.


Очаквах трайност 4 пълни дни, както и друг път от Zoya & Seche Vite Top Coat, но този път комбинацията Zoya & CND Speedey Dry Top Coat не бе сполучлива и на третия ден от напуканите участъци се отчупиха и парченца и това бе края на тази красота, която бе заместена от нещо лилаво ... и с one stroke цветя.... но за тях след няколко дни :-)

Изводът: Това, че всяка марка препоръчва, че трябва да се работи в система с продуктите й - не е случайно, а си е факт, за да се постигат обещаваните резултати. Всичко това си е самата истина, тъй като съставът и пропорциите на  това, което съдържа даден продукт на определена марка е създадено така, че да се допълва от другите, с които се препоръчва да се комбинира. Ние ги комбинираме по всевъзможни начини и си е лично наш избора, затова е и нормално да не очакваме обещаното от съответната марка. При някое следващо лакиране ще опитам да сложа и основа и топ лак на Zoya, за да видя ще има ли промяна в трайността, различна от 4 дни - такава, каквато ми дава Zoya в комбинация със Seche Vite Top Coat на моите нокти :-) 

И все пак трайността си е абсолютно субективна, тъй като както и кожата, така и ноктите могат да бъдат - сухи, нормални или мазни, което също се отразява върху трайността и всеки  човек единствено сам може да стигне до извода кой е най-добрия продукт и съответно система от продукти, с които получава това, което очаква. Аз не спирам да експериментирам :-)

Надявам се да съм ви била полезна и интересна! До скоро :-)

Бъдете щастливи!

2 коментара:

  1. Иве, много нежен! Топа на Зоя, няма съхнене... основата е много хубава!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :-) Аз бях опитвала един топ на Зоя при една позната, но върху маникюр от преди 2 дни и си изсъхна доволно бързо. Дали защото нямаше какво отдолу да съхне ... може би. Все пак любопитството ме гризе :-)

      Изтриване