вторник, 22 април 2014 г.

China Glaze - Lorelei's tiara

Ето ме отново днес, приятели! :-)

Пак през първата половина на декември 2013 година, след 6-7 месечно отлежаване, дойде реда и на един непоказван красавец, страшно любим на много ценителки на красивия маникюр - China Glaze Lorelei's Tiara

 Това, с което свързвам China Glaze Lerelei's Tiara , както може би и повечето от Вас, са украшенията по коледно-новогодишните празници - изключително бляскава и носеща празнично настроение. До преди да го добавя към колекцията си, четейки в интернет пространството, все се чудих "Какво пък толкова му харесват на лака?!" сега вече и аз съм в отбора на омагьосаните. Ефекта е зашеметяващ и бихте ми повярвали едва, след като го видите и Вие на живо, ако все още не сте. За съжаление това, което показват и моите снимки не се равнява и на половината от това, което е в същност. 

Замисляйки се, за мен China Glaze са сред най-добрите в направата на изключително рядко срещани ефектни лакове, трудно откриваеми при други марки и това си е. Lorelei's tiara е поредното доказателно. :-)

China Glaze Lerelei's Tiara

Четка - перфектна, както всички, които съм опитвала на марката.
Нанасяне - сравнително лесно като за брокатен лак.
Покривност - 2 слоя, за да изглежда добре на живо и 3, за да е приемлив и на снимки.
Съхне за секунди.

Естествено и декорацията е на коледно-новогодишна вълна, но така ще е  докато покажа цялата несподелена с Вас красота, която ме бе обладала по празниците :-)  За топ лак и този път съм използвала Seche Vite Top Coat

China Glaze Lerelei's Tiara

China Glaze Lerelei's Tiara

 China Glaze Lerelei's Tiara

China Glaze Lerelei's Tiara

Трайност - 2-3 дни и започна да се рони по краищата, нищо нетипично за брокатен лак.

Имате ли/виждали ли сте това бижу? А какво е мнението Ви за него? :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар