вторник, 29 април 2014 г.

Color Club Bewitching

Здравейте, дами,

може би Ви е направило впечатление, че доста често споделям маникюри, включващи черен лак - да, смятам го за много красив, стилен цвят. В желанието си да го притежавам с всякакви финиши, дъъълго издирвах перфектното черно с кожен завършек. По снимките в интернет се колебаех между няколко, но в крайна сметка ми попадна Color Club Bewitching в мини вариант от позната и реших, че той по всяка вероятност е това, което търся.




Да, ама не. След като изсъхна, наистина доби кожен завършек, но стана и на балончета, което мен лично ме влудява. Seche Vite Top Coat ги елиминира като с магическа пръчица, но съвсем естествено и от кожения завършек не остана и следа. :-( 

Та, бих казала, че това бе първото ми разочарование от лак на марката, която като цяло ми е сред фаворитите. Също ми направи недобро впечатление и консистенцията - бе една идея по-гъста за пастелен лак, та може и от това да е станало, не знам. При някое следващо нанасяне ще опитам да го разредя преди да се лакирам отново, пък дано балончетата ги няма.

Като цяло крайния резултат ми хареса, но очакванията ми бяха други.


Кой за Вас е перфектния черен лак с кожен финиш?

BE HAPPY!


Няма коментари:

Публикуване на коментар