понеделник, 28 април 2014 г.

H&M Berry Love

Привет, красавици!

Ако трябва да избера само 3 цвята като най-любими, без никак да се замисля, един от тях задължително би бил ЧЕРВЕН. И за дрехи, и за аксесоари, и за лак, той си ми остава сред най-любимите, въпреки че като цяло нося всичко - според настроението. Такъв е и цвета - обект на днешния пост :-)

H&M Berry Love

H&M Berry Love

H&M Berry Love е от лимитирана колекция и едва ли може да се намери да се купи вече от някъде, но ако Ви попадне все пак, знайте че си заслужава от всякъде.

Четка - супер удобна, овала става с лекота.
Консистенцията - перфектна.
Съхне за секунди. 
Покрива само на един тънък слой.
Блясък - вижда се от снимките по-горе.

Преди време Ви показах маникюр, щампата на който бях правила с два цвята. Днес ще Ви споделя и друг метод, чрез който можете да сътворите красиви ЦВЕТНИ печати.

1. Предварително подготвяме печатите чрез трансферната техника.
2. Оцветяваме ги в желаните цветове от долната страна, за да се виждат като ги прилепим добре очертанията от щампата /в моя случай листата в зелено/.
3. Завършваме с топ лак - аз отново използвах Seche Vite Top Coat.

Черната боичка за печатите е на Старнейлз. Шаблона - пак от HOLIDAY сета на Bundle Monster , този път BM-H23



И понеже маникюра ми бе за малко по-специален повод /така бях за именния си ден/, за разкош на розичките бях добавила и по едно камъче Swarowski.


Трайност - 3-4 дни непокътнат от никъде. Доволна съм!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар