понеделник, 2 юли 2012 г.

Color Club Wild & Willing и AVON Vanilla Shake

                        Здравейте, любители на красивия маникюр,

          Днес ще ви представя един У-Н-И-К-А-Л-Е-Н лак, който си мислих, че е подходящ само за есента и зимата, а се влюбих посред лято адски в него, кой е той - Color club Wild & Willing . 

         На тази снимка съм уловила цвета му повече от ПЕРФЕКТНО! Мека преливка от медно червено/кафяво до златно. В шишето изглежда рядък като вода, нанасянето му също е като вода, покрива на 3 пласта, съхне достатъчно бързо. Не случайно ефекта, който има ми напомня  "залез".

          На средния и безименния пръст съм сложила AVON Vanilla Shake на 3 пласта също. Нанася се като всеки нормален лак, съхне доволно бързо, блясък има и самостоятелно, нищо нетипично за AVON. За сегашния маникюр си сложих 3 пласта, тъй като искам да е ПЕРФЕКТНО покривен. При предходно лакиране с него, при направата на френски, го бях слагала на 2 пласта, ето снимка с него от тогава


           И на два пласта, и на три пласта си е все КРАСИВ! Ето го и френският ми от тогава 


          Крайния резултат от тогава бе следния - пеперудата е от безименен шаблон, боичката е KONAD мини боичка


           А ето и завършен маникюра с Color Club Wild & Willing 


            Бухалчетата са рисувани на ръка с акрилни боички. Идеята ми я даде един много ценен за мен приятел, който мнооооого обича бухали. Определено маникюра стана У-Н-И-К-А-Л-Е-Н и не успя да ми омръзне цели 4-5 дни, колкото всъщност издържа непокътнат на моите нокти Color Club Wild & Willing .
            AVON Vanilla Shake бе откършен леко на средния пръст от едното ръбче в края на третия ден, затова за него бих казала трайност - 3 дни, за разлика от дружката му :-)
            Прекрасния завършек и при двата маникюра е благодарение на любимия  Seche Vite Top Coat !

            Сигурно Ви е любопитно кой ще е следващия - един холограмен лак, който от всички които съм виждала до днес, прави НАЙ-голяма дъга. :-)

               До скоро, приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар