вторник, 17 юли 2012 г.

Catherine Arley 711, Flormar 400 & OPI Black Spotted

            Привет, приятели,

     В първия си пост днес ще Ви представя една зелена красота, която ми стана любимец още миналото лято - Catherine Arley 711. Сам по себе си лака е чисто желе и покривност, плътност от него няма как да се очаква. Нанесен сам лака, не е неон, но върху бяла основа, грейва и бих казала, че си става неон. За основа под него си слагам любимия Flormar 400 на два слоя



    И на двете форми маникюр си ми харесва еднакво и самостоятелно, но този път не остана. Нанася се много лесно, четката на Flormar ми е удобна, съхне прилично бързо, блясък - вижда се от снимките :-) . 
     Върху бялата основа си нанесох Catherine Arley 711 и от снимките може да се види добре разликата между цвета в шишето и цвета на ноктите, който за моите очи си е чист неон, отровно зелено :-) .



    На първия маникюр е на 2 пласта върху Flormar 400, на втората е на 3 пласта върху Flormar 400 /тя е от миналото лято, простете недостатъците на маникюра и снимката/. Съхне прилично добре, блясък - доволно.
       И тъй като лак без декорация при мен е равносилно на незавършен маникюр и в двата случая, когато слагах Catherine Arley 711 не остана неразкрасен. За таз годишния ми маникюр с него използвах лимитирания OPI Black Spotted и от шестоъгълните шаблони m79 /благодаря ти, Силве/



     Миналото лято бе разкрасен с фимо резенчета, зелен брокат и лакове с тънка четка :-)




    На краката Catherine Arley 711 е без бяла основа, на 3 пласта. Вижда се разликата от снимките :-) И при двете лакирания за топ лак съм ползвала Seche Vite Top Coat.
   Помня, че с този маникюр бях на море 2011г. и бях единственото "зелено" човече на плажа, чувствах се уникална и в кожата си :-) . Таз годишния ми маникюр пък бе непосредствено след връщането ми от море, явно морето ме кара да се сещам за този цвят :-) . Замислям се, че и за сандвич техниката би бил идеален :-) Вероятно следващия маникюр с него, вероятно следващото лято ще е с тази техника и този лак ... знае ли човек :-) 

    Трайност - както и при други лакове на марката - 4-5 дни, предоволно за цената си качество.

    До по-късно днес!

Няма коментари:

Публикуване на коментар