понеделник, 16 юли 2012 г.

Layla Flash Black 08 AVON Licorice

       Не съм се изгубила, приятели :-) Просто малко повече ангажименти в големите жеги. Днес ще Ви опиша в настоящия пост обещания черен силен холограм - Layla Flash Black 08. А малко по-късно и още един маникюр за реванш на отсъствието ми.

       В интерес на истината си го поръчах за черен, но черен не бих казала че е реално - сив си е. Дори и върху черна основа, не успя да стане такова тъмно черно, каквото очаквах аз. 
     За пореден път съм повече от доволна от лаковете на AVON. Този пък под красивия холограм сложих от най-новите им попълнения AVON Licorice . 


      На снимката е на 1 по-плътен слой, консистенцията му го позволява. Изсъхна доволно бързо, блясъкът му е отново на ниво, както и при други лакове на марката. Тъй като ноктите ми на места бяха леко "рошави" от бързото сваляне на брокатен лак, тук там се опита да стане на балончета, но не успя, тъй като след единия пласт от Layla Flash Black 08 всичко се изглади и някакси потъна. А его го и красавеца върху черната основа, както написах по-горе на 1 слой.


        Трябва да отбележа една немалка подробност, която притежателките на силни холограми по всяка вероятност са забелязали. За да си покаже цялата сила, пълния ефект, този лак не трае топ лак. С топ лак също си личи холограмния завършек, но е някакси си много силно притъпен.
        И сам по себе си този лак е декорация и можеше да мине и без допълнения, но аз не устоях и тъй като ми предстоеше много важен период от живота, а именно карах курс по ноктопластика с гел, реших да си направя бели паячета за късмет. А ето ги и сладурчетата с бял печат с боичка от мини КОНАД,  шаблона Bundle Monster  BM13 /от първия им сет/ 

и сини коремчета - камъчета. 
Маникюр 


Педикюр


цялостен завършек


        Ще завърша и този път с отзив относно трайността на моите нокти. Както и очаквах за силен холограм - сравнително малка трайност. Върху черния AVON Licorice успя да издържи непокътнат до третия ден, след което взе да поддава по малко. Ако трябва да бъда максимално искрена, бих казала че леко ме разочарова Layla Flash Black 08 и ще Ви кажа защо - очаквах да е наистина черен, но и върху черна основа не е достатъчно за моите очи. За сметка на това пък е много силен, дори бих казала най-силния холограм от всички които съм слагала до сега. 

          Още днес ще публикувам още един пост със един бонбонест лак и лимитирания OPI Black Spotted.

          Усмихнете се, бъдете себе си и вярвайте в късмета си!


Няма коментари:

Публикуване на коментар