неделя, 7 юли 2013 г.

American Apparel Summer Peach & Red Angels

Здравейте красавици,

отдавна не съм писала в блога, но нещо време не ми достига напоследък. Въпреки това нищо няма да ви спестя от това, което съм си слагала на моите нокти през този период. Както стана ясно, първия лак за който ще споделя снимки и впечатления днес е на марката American Apparel - за пръв път слагам техен лак :-)

American Apparel Summer Peach

American Apparel Summer Peach  покри перфектно на два слоя, въпреки че консистенцията му ми се стори доста рядка първоначално. Четката ми бе удобна. Изсъхна доволно бързо. Има си много хубав блясък дори и без топ лак. Цвета е рядко срещан и много нежен, както се вижда от снимката :-) 

От доста време се канех да опитам да се декорирам с четката тип ветрило и най-после го направих. Като за първи път на мен ми хареса, въпреки че с това червеното маникюра стана малко вамп :-) 
Трите девойки са правени с черната боичка на Starnails и шаблони за печати на Red Angels RA 111, RA 112 и RA 113, а останалото - на ръка :-)




Крайния резултат и този път запечатах с любимия Seche Vite Top Coat 


Още на втория ден топ лака от страната на израсналата част на ноктите взе да се отделя леко на някои пръсти и декорацията с акрилната боичка да изчезва. По всяка вероятност топ лака не успя да се свърже с American Apparel Summer Peach, заради акрилната боичка, както се случва и при слагането на OPI Black Spotted. И тъй като чакаха ред, а аз бях много нетърпелива, най-новото поколение лакове на CND Vinylux, този маникюр бе развален.

Та така :-) отзив относно трайността на American Apparel този път не мога да споделя :-)

До след малко, любители на новото :-) когато ще Ви представя два от най-новото поколение лакове на CND Vinylux, които се нанасят без основа, съхнат бързо и имат супер блясък.

:-) Be happy (-:

Няма коментари:

Публикуване на коментар