понеделник, 8 юли 2013 г.

Zoya Godiva

Hello, ladies :-)

Последните няколко месеца само стоя и наблюдавам как манията по пясъчните лакове обвзема все повече и повече жени. Много странно, мен не ме впечатляваха достатъчно, че да се лакирам с някой такъв и досега удържах фронта. Е, това не ми пречеше да се сдобивам с най-различни пясъчни шишенца :-) И така след дълго гледане на моите сладурчета с този тип завършек и в унисон с мястото, за където имах резервация, реших че най-после е дошъл и моя ред да сложа пясъчен лак на ноктите си. Любопитство :-) И към кой, към кой да посегна ... хванах най-реалистичния пясък - Zoya Godiva - до такава степен истински, че не само заради цвета, а и заради завършека му, първия ден си чувствах ноктите точно като посипани с пясък при все, че слагам на ноктите си всичко. Като приготвях нещо за храна оставах със странното чувство, че ще има после пясък и в храната :-) Е, на втория ден вече бях свикнала с усещането и като че ли тогава взе и да ми допада този нов финиш. 


На всички снимки е на два слоя. Както може би е ясно за по-голяма част от Вас - топ лак на този тип лакове - с пясъчен завършек, както и при матовите и велурените не се слага. Основа също, въпреки че някои си слагат. 

Конкретно за Zoya Godiva мога да споделя само хубави отзиви - както и при други лакове на марката, които съм си слагала, четката и консистенцията са перфектни! Съхне много бързо - докато лакирам едната ръка, другата е готова вече за втори пласт. И всъщност само два пласта са предостатъчни, за да покрие напълно. :-) Направи ми впечатление също, че подобно на брокатните лакове, количеството в шишенцето много бързо намалява, но пък за разлика от тях, в случая Zoya Godiva, няма нищо общо със свалянето на брокатен лак - сваля се лесно и бързо като при лак със завършек крем, без да надира нокътната плочка. :-)

И като нещо ново и наложило се доста това лято - за пясъчните лакове /конкретно за Zoya Godiva/ в тази статия споделям малко повече отзиви и снимки :-) и се надявам да съм максимално полезна.

На дневна светлина, без светкавица, на сянка




На дневна слънчева светлина








На дневна светлина и със светкавица


Със светкавица в затворено помещение



И една последна снимка за финал



Предимства:
- могат да се правят корекции бързо и лесно, без грам да се забелязва след това;
- няма нужда от основа и топ лак, което съкращава поне двойно времето за направата на маникюр;
- напълно нов ефектен тип завършек;
- има по-голяма трайност от повечето лакове на моите нокти - първата забележка се появи чак на петия ден, а на доста изпитания го подложих;
- сваля се лесно и не оцветява или наранява нокътната плочка.

Недостатъци поне аз не мога да споделя :-) 

Заслужава си всяка модерна дама да се сдобие поне с едно бутилче пясъчен цвят за маникюр :-)

А Вие имате ли пясъчни лакове, допадат ли Ви?



Няма коментари:

Публикуване на коментар