неделя, 7 юли 2013 г.

Flormar Supershine 48 & 50

Време е за нещо металическо :-)

Вдъхновена от един много ценен за мен подарък, предната седмица посегнах едновременно към зелено и лилаво - цветова комбинация, която до преди това рядко би ми хрумнало да съчетая ... Всъщност единия лак вече съм го ползвала за печатане върху Isa Dora 619 Vintage Mint. 

А защо е толкова ценно това коте ли :-) На първо място, заради човека който ми го подари. На второ - защото по китайския хороскоп съм именно котка, и не на последно място - заради самото бижу - УНИКАЛНО Е! :-) Всъщност това да се вдъхновя за направата на маникюр от бижу ми се случва за втори път - първия път бе паячето :-) 

Малко се отплеснах, но да се върна към лаковете :-) За основа сложих Flormar Supershine 50

Flormar Supershine 48

Както предния път, така и сега на снимка не излезе красотата на този лак - много по металически и идея по-тъмен е реално. Иначе за да покрие перфектно му трябва 1 по-плътен или 2 тънки слоя. Съхне бързо. Четка, консистенция - перфектни! Като се замисля, Flormar май са ми една от любимите марки :-) 

За направата на преливката за шестте пръста използвах техниката с фолиото и Flormar Supershine 48. След това с черния лак с тънка четка на Evri направих линийките като от бижуто. На палците и безименните отпечатах с черната боичка на Старнейлз и шаблон за печати на KONAD m83 мацките в унисон с вдъхновението :-)


И този път завърших маникюра със Seche Vite Top Coat

Със светкавица




Без светкавица, на дневна светлина, на сянка



Първата забележка по този любим за мен маникюр се появи на третия ден.

А Вие правили ли сте си някога специално маникюр, заради бижу?



4 коментара:

  1. Адски го обичам този Флормар - наистина е уникален! Страхотно си го комбинирала и много ти отива :)

    ОтговорИзтриване
  2. невероятно красиво, ти си талант! ♥

    ОтговорИзтриване