неделя, 7 юли 2013 г.

Color Club Jackie OH! & Red Angels

Привет, сладурани! 

Имам този страшен неон Color Club Jackie OH! от преди около година, но  едва сега му дойде ред и на него да ви го представя. За сметка на това пък се лакирах с него и на крачетата и на ръцете :-)

Color Club Jackie OH!

Цвета няма нужда да Ви казвам, че не успях да го уловя, а МНОГО снимки му направих. Поне от тази се вижда как се отразява чак на дланта ми - убиец е! Има пластмасов завършек и му трябва топ лак, за да блесне. Иначе, както и за други лакове, които съм си слагала на Color Club и за този мога да споделя само хубави отзиви - удобна четка, покри на два слоя, изсъхна бързо.

И тъй като аз по принцип трудно се възприемам с розово, реших че в комбинация с черно ще ми хареса - така и стана :-) За декорацията използвах черната боичка на Starnails с шаблон за печати на Red Angels RA 114 и черен лак за рисуване с тънка четка Evri, за да раздвижа малко декорацията.


Крайния резултат запечатах със Seche Vite Top Coat




Не успях да се нарадвам за дълго на ръцете на тази красота, тъй като на третия ден се появиха първите, макар и леки забележки. Замаскирах положението за деня, но на четвъртия ден се премених в металическо зелено-лилаво, вдъхновена от един много ценен за мен подарък :-) А кои са лаковете - след малко :-)

Обичайте и бъдете щастливи :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар